Välkomna till medlemsdag 25 april kl 11 samt årsmöte kl 13

Lördag 25 april Kl. 11                stallkompis 3

MEDLEMSDAG 2020

Vi på Lunk i Kring välkomnar alla medlemmar till en medlemsdag med efterföljande årsmöte den 25 april!

Vi vill gärna samla alla medlemmar en solig dag i april, där vi alla kan mötas i den härliga miljön vi har ute på Lovön och i stallet. Den här dagen är till för möten, lek, samtal och aktiviteter. Som många av er vet krävs det en hel del arbete för att hålla ett stall med en verksamhet och hästar rullande. Denna dag vill vi gärna ägna åt den del av vår verksamhet som INTE involverar ridning och hästskötsel. Se nedan vilka aktiviteter som kommer pågå.

Välkomna ut och andas lite frisk luft, ta en promenad i skogen, möta andra medlemmar och delta i aktiviteter efter ork, vilja och förmåga!

Stora delar av Lunk i Krings personal och styrelse kommer vara på plats. Vi önskar att så många som möjligt har möjlighet och viljan att stanna på årsmötet. Vi vill gärna presentera vilka fler personer än personalen ni träffar i stallet som jobbar med verksamheten. Årsmötet ger en inblick i styrelsens arbete. Verksamhetsberättelse, styrelseprotokoll, resultat- /balansräkning och revisionsrapport finns att tillgå en vecka före mötet.                               flicka kratta 1

11.00 – 13.00 Aktiviteter

Pyssla,rita,tipspromenad,plantera blommor,bara njuta av våren på en filt.Underhåll av hagar och rengöra vattenhinkar,kratta och sopa i och kring logen, tvätta vagnarna, rengöring av ryktborstar ,rengöring av krubbor i boxarna ,smörja sadlar och träns.

12.00 Lunch

Vi bjuder på korv med bröd (obs! föranmäl er). Ta också med eget fika som ni vill ha under dagen. Ange antal personer och om ni önskar lunch.

Anmäl er till medlemsdagen senast 15 april till info@lunkikring.nu.

13.00 Årsmöte, se separat kallelse

Kommentarer är avstängda